Біологія
Завдання з біології на період карантину
Підсумкові контрольні роботи
6 клас посилання для доступу join.naurok.ua код доступу 5793699
7 клас посилання для доступу join.naurok.ua код доступу 4311386
8 клас посилання для доступу join.naurok.ua код доступу 7411983
9 клас посилання для доступу join.naurok.ua код доступу 4424646
10 клас посилання для доступу join.naurok.ua код доступу 5216092
11 клас посилання для доступу join.naurok.ua код доступу 8792254
Завдання на період 03.04.20-24.04.20
Завдання на березень
Клас |
Тема |
Домашнє завдання |
Примітка |
6 |
Мохи. Лабораторне дослідження №11 Будова моху |
Опрацювати §42 |
|
|
Хвощі і плауни. |
Опрацювати §43 |
|
|
Папороті. Лабораторне дослідження №12 |
Опрацювати §43 |
|
|
Голонасінні. Лабораторне дослідження №13 |
Опрацювати §44 |
|
7 |
Практична робота №6 Порівняння будови головного мозку хребетних тварин. |
Повторити §36 |
|
|
Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин.Статеві клітини та запліднення. |
Опрацювати§39 |
|
|
Розвиток тварин. Періоди та тривалість життя тварин. |
Опрацювати §40,41 |
|
|
Поведінка тварин, методи її вивчення. |
Опрацювати §42 |
|
8 |
Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова. Лабораторний практикум Дослідження температурної адаптації. |
Опрацювати §37 |
|
|
Зорова сенсорна система. Око. Гігієна зору. Лабораторне дослідження №9, 10. Визначення акомодації ока. Виявлення сліпої плями на сітківці ока. |
Опрацювати §38 |
|
|
Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху. Лабораторне дослідження №11 Вимірювання порогу слухової чутливості. |
Опрацювати §39 |
|
|
Сенсорні системи смаку і нюху. |
Опрацювати §40 |
|
9 |
Популяції живих організмів та їх основні характеристики. |
Опрацювати § 40 |
|
|
Еволюційні фактори.Механізми видоутворення. |
Опрацювати §41 |
|
|
Розвиток еволюційних поглядів . Теорія Дарвіна. |
Опрацювати §39 |
|
|
Роль палеонтології, молекулярної генетики в обґрунтуванні теорії еволюції. |
Опрацювати §42,43 |
|
|
Етапи еволюції людини. |
Опрацювати §44 |
|
10 |
Позахромосомна спадковість у людини |
Опрацювати самостійно. |
|
|
Закономірності мінливості людини. |
Опрацювати §33 |
|
|
Лабораторна робота № 2 Вивчення закономірностей модифікаційної мінливості. |
|
|
|
Мутації та їхні властивості. |
Опрацювати §31 |
|
|
Поняття про спонтанні мутації. Біологічні антимутаційні механізми. Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів. |
Опрацювати §32 |
|
|
Генетичний моніторинг у людських спільнотах. Навчальний проект. Генитичний моніторинг у людських спільнотах. |
|
|
|
Особливості генофонду людських спільнот та чинників , які впливають на їх формування. |
Опрацювати §33 |
|
11 |
Антропічний вплив на атмосферу |
Опрацювати §43 |
|
11 |
Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона. |
Опрацювати §43 |
|
|
Антропічний вплив на гідросферу. |
Опрацювати §44 |
|
|
Причини порушення якості природніх вод, дефіцит водних ресурсів , принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм. |
Опрацювати § 44 |
|
|
Основні джерела антропічного забруднення грунтів, їхні наслідки. |
Опрацювати §45 |
|
|
Необхідність охорони грунтів. |
Опрацювати §45 |
|
|
Антропічний вплив на біорізноманіття. |
Опрацювати §46 |
|
Навігація
- Головна
- Новини
- Про школу
- Фотоальбом
- Контакти
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Пошта
- Для батьків
- Наші досягнення
- Спорт
- Щоденник мовного загону
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- ЗНО
- Психологічна служба
- Графік навчального процесу під час дистанційного навчання
- До уваги батьків під час карантину!
- Публічні закупівлі
- Система забезпечення якості освіти
- Виховна робота
- Безпека життєдіяльності
- Електронний журнал
Новини
З 15.11.21 по 26.11.21 включно 2-А клас переходить на дистанційне навчання
Контакти
Адреса:с.Джурин,
вул.Смавзюка,55
Тел.:23226
Email: